viernes, 30 de septiembre de 2011

El que en vaig ensenyar en 1º Batx... el primer any... xD [Moments històrics] (2010-2011)

Elfinaléselprincipiielprincipiéselfinal~~

-Mmm... última setmana del curs i jo quasi sense asistir i deixant tots els examens perquè tinc totes les asignatures suspeses, bueno, quasi totes... però, joder... han sigut massa canvis... espere que l'estiu em sente bé...

-Arnau amb els pantalons agaxats botant a la corda davant de tota la classe com si res... mala descollonà. El professor o està cec o li agradava la vista... Que VERGAFRIKI està el món!

-Excursió a Moraira: tots fent-se el flipat, són tots uns merdes i... va ser la excursió més aburrida que vaig passar i de la que m'havera escapat si havera pogut... a destacar les 94367347 vegades que Zigic va possar la cançò que sempre diu "Jonhy, la gente está muy loca ... all day, all night ... WHAT THE FUCK?"; ja me la se i tot. ñ_ñ xD Irresponsabilitats per part de professors i alumnes... que em van demostrar que tots eren uns putos merdes drogadictes amb personalitat destructiva i auto-destructiva... i més gays encara... Destaquem el gran Borja Mayor que es va dignar a furtar-me el meu tapó de la cantimplora, amb tota la cara. Impotència i ganes de matar.*fhdf#er3g#sgdre*
[[[nota mental: no tornar a anar a una excursió amb l'insti]]]


-XDDDD... Mala pilotada al cap a recibit Txema mentre jo practicava el saque de voleivol. La veritat que eixe dia estava prou tort. Irónicament, ell estava explicant que hi ha que estar atents i eixes coses. Ni s'ha enterat que li anava el baló. Tots s'han rigut; crec que e fet algo bo i sense voler. xD.(8/11/2011)

-Va ser un dia extrany i històric. Els xiquets de 1ºESO apalliçaren la meua classe en un partit de futbet. El resultat fou 7 - 6. Mala vergonya, tot l'institut continua burlant-se, inclós de mi que ni tan sols vaig jugar. La veritat es que la tocaven molt bé i la meua classe... bueno, no estaba per a eixes coses xD. Els jugadors més criticats van ser Abel, Arnau i Borja xD. L'excusa del meu equip "l'entrenaor és una merda!" ((Quin entrenador?? wtff! no ne teniem! xD)).
Pujaven tots però sols baixava Guillem i Xanso tot loco. Quan marcaven els xiquets la gent cridava com si fora el Mestalla. Estava tot l'institut mirant-los. xD.
...
AAAH, SÍ! i eixa mateixa vesprada es van cremar unes motos al meu carrer en una cotxera. Pensava que s'acababa el món (i per culpa d'això no vaig poder estudiar). Més extranyament per la nit vaig sopar gambes... eren de abans de Gener però bé... estaven bones. xD (5/4/2011).

- Les grans classes del famós professor de informàtica Joan. La frase quan entravem era "Feu faena i vos deixaré uns minutets per a jugar je je je"... 10 minutets o 5? ELS MEUS COLLONS!  Als 2 minuts de classe tots ja estaven jugant... al final la persona amb més baixes era condecorada amb un positiu, o 2 si havia fet HEADSHOT! Era exagerat... jo intentava fer tota la feïna... però, quin va ser el meu plus en les notes? Ningun! A TOTS ENS VA POSSAR UN 8! O___O

- Hui, 2 professors, han fet un puto foc fent la técnica dels scouts, utilizant la fricció d'un palo en unes herbes de la fauna autóctona (que extrany que no foren de "Maria", o de Carmencita...) del pati de l'insti. El millor? Què tot l'institut estava observant tan explendida, al pareixer, tradició (11/3/2011). >_< [A on m'he clavaaaaat??? xD] 

-La meua primera amonestació de la meua vida [crec] (9/3/2011), per estar fora de classe quan el professor encara no hi havia arribat O_O. El Home Roca ens ha despatxat a la sala de castigats i a estat bé perquè em pogut estudiar. Després, de la sala esta, a la cafeteria, de la cafeteria al costat de la cafeteria i, finalment, em tornat a la sala de castigats. Que parida d'institut! No s'aclarixen entre ells!

-Quan Moro li va xuplar la cara/calva a Xanso.

-Andreu es va tornar voig i va escomençar a xillar. El van tirar de classe i quan estaba ixint va pronunciar aquestes paraules "salut i terra"(descollone de tota l'aula). Era la salutació durant la 1º República espanyola segons Eduard/Home Roca. La professora es va quedar amb estes dos cares e_e & ¬¬.

-Sempre que ha faltat el professor de E.F. = destrucció del gimnàs xD

-Totes les ties pareixen normals però els tios tots pareixen/són gays! D: (wtf!!!?). Que va! Hi han ties rares i ties que es pareixen a ties... ;) xD.

No hay comentarios:

Publicar un comentario