martes, 19 de julio de 2011

Són uns temps silenciosos...

La gent crida tard...
La gent no avisa...
La gent passa de tu...

Sabeu el millor? El millor es que no disimulen... i això és el que més fot...
Van de xulins per la vida putos canis merdosos i la seua estúpida vida (no són canis però són gent normal/corrent, que d'aixó hi ha per tots els llocs...).




Altra gent s'interessa per la teua companyia... i tu la decepciones...
per simple por o... per no tindre el costum... per sempre estar interessat en anar en uns... que no volen anar amb tu! "Jo", no sigues taboll... però... si som amics... perquè pareix que no? o_o
Sóc l'última opció... clar, "si hi ha algo millor, per a que agafar el restant?"...
És la vida que vuic? és pot canviar aquesta situació? Com podria satisfer la meua vida social?
Són unes preguntes prou normals per a mi però a les que mai he trobat resposta... necesite gent com jo... el primer que tinc que fer és canviar... però canviar a bé... i sí se que si faig certes coses que em penediré després, millor ni pensar en fer-les, marginar-les de la meua rutina i tindre un altre tipus de vida... y més o menys no parle de salut física... la veritat es que estic passant-me en l'esport... un dia no, un dia 12 hores de bici, un altre FAP FAP (lol)...

Tio! Reacciona i dona la teua opinió... que roden caps? Doncs després els tornarem a possar al seu lloc corresponent... (crec que vaig a quedar-me sense cap) x)
xD

ACABA AMB EL QUE ACABA AMB TÚ!

No se perquè sóc així de tronc... que sols m'agrada que la gent del meu voltant siga feliç... jo se que no ho seré mai però és el que m'ha tocat... hi són unes circumstàncies que sols un Déu podria canviar... i si existeix (que espere que sí.. sols per simple hmmmmm... referent d'aquesta... monstruositat, que és la vida) ja tarda en canviar-ho! ç_ç

Em fa gràcia la gent que diu: "Déu no existeix, ni els fantasmes...". Saps el què els fa reals? El que parlen tant d'ells. Sols per això ja existeixen. Si parlàrem de sirenes a tot hora hi hauria gent que voria sirenes en la dutxa...
Sincerament... QUE MES DONA? Si són coses que no ens afecten... poden ser importants però... per a què? o.O Per a que gent s'aprofite? És un arma! e_è
Pot matar, pot tornar boig, pot ferir... perquè la ment és un altre món (o molts junts)...


...

Aaaaaah sí! Odie la meua ment perversa... si, algunes parides fan gràcia però de vegades ne amolle unes... que m'arrearia cabotades contra la pared... per no aburrir-me de mi mateixa... en realitat sé que sóc un GILIPOLLA SUBNORMAL! -_-




[] Per aixó ho escric ací, a veure sí algú m'ajuda o té solucions per coses que li han passat...[] 



Llarga vida a la gent positiva! :) (clarament viuen lluny de mi) y___y


All hail the dead!
Vivim en grans presons... téns la clau de la llibertat?

No hay comentarios:

Publicar un comentario